mandag den 2. marts 2020

Refleksioner fra anden undervisningsgang 25. februar

På grund af svendeprøve var jeg fraværende første undervisningsgang Og der er helt sikkert kommet megen information som jeg skal til at samle op på.

Så jeg følte entreen noget kaotisk og det rejste en række spørgsmål:
  • Sidder folk i grupperne?
  • Hvem er de andre?
  • Kender de hinanden?
  • Hvordan foregår undervisningen?
  • Hvad går det hele ud på?
Ud over dette havde min PC valgt at en del af tastaturet ikke virkede, så jeg kunne ikke logge ind. Så jeg var noget frustreret inden vi gik i gang.  Da først vi kom i gang løsnede det hele op. Da vi noget til atr arbejde i gruppe tog gruppen pænt i mod mig. 

Dagens emner opsummering af forskellige modeller.
Speed dating om Him og Hippe
Ekspertgruppe om Tpack, flipped learning, didaktik 2.0 samt e-didaktiske overvejelsesmodel
Min konklusion her var at Tpack var den enkleste model og kan bruges i forbindelse med planlægning af undervisning. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar